Ons kantoor heeft een klachtenprocedure. Indien u als opdrachtgever of als andere externe belanghebbende aanmerkingen heeft op het handelen van een van onze medewerkers of over de door ons geleverde dienstverlening, dan kunt u zich melden bij iedere medewerker van onze organisatie. Uw klacht zal vervolgens worden geregistreerd op een intern klachtenformulier.

Het is tevens mogelijk om uw klacht via een e-mail bericht aan ons kenbaar te maken via info@vanwieren-vellinga.nl. Ons streven is om binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht, uw klacht af te wikkelen. De behandelaar van uw klacht neemt contact met u op over de wijze van afhandeling.

Als u van mening bent dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, of dat uw klacht naar uw oordeel nog steeds niet bevredigend is afgehandeld, dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mail bericht te sturen aan de Compliance Officer: complianceofficer@vanwieren-vellinga.nl.

Heffingsbevoegdheid over lijfrente-uitkeringen uit Nederland

  • Internationaal
  • 05-09-2024

Een in België wonende Nederlander was in de jaren 2016 tot en met 2018 buitenlands belastingplichtige voor de Wet IB 2001. Hij heeft voor deze jaren geen aangifte IB in Nederland gedaan en is daartoe ook niet uitgenodigd door de inspecteur. De man...

Lees meer

UWV heeft gedifferentieerde premies Werkhervattingskas 2025 vastgesteld

  • Sociale verzekeringen
  • 05-09-2024

Het UWV heeft het Besluit gedifferentieerde premie Werkhervattingskas (Whk) 2025 vastgesteld. In 2025 geldt voor alle bedrijfstakken een gelijk gemiddeld percentage voor de gedifferentieerde premie Whk. Gemiddelde percentage voor de component WGA...

Lees meer

Hof oordeelt over fiscaal inwonerschap van Nederland

  • Internationaal
  • 05-09-2024

Het antwoord op de vraag naar het fiscale inwonerschap van een land is van groot belang, aangezien het bepaalt of een land belasting mag heffen over het volledige wereldinkomen van de betrokken persoon. De fiscale woonplaats is vaak onderwerp van...

Lees meer