Ons kantoor heeft een klachtenprocedure. Indien u als opdrachtgever of als andere externe belanghebbende aanmerkingen heeft op het handelen van een van onze medewerkers of over de door ons geleverde dienstverlening, dan kunt u zich melden bij iedere medewerker van onze organisatie. Uw klacht zal vervolgens worden geregistreerd op een intern klachtenformulier.

Het is tevens mogelijk om uw klacht via een e-mail bericht aan ons kenbaar te maken via info@vanwieren-vellinga.nl. Ons streven is om binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht, uw klacht af te wikkelen. De behandelaar van uw klacht neemt contact met u op over de wijze van afhandeling.

Als u van mening bent dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, of dat uw klacht naar uw oordeel nog steeds niet bevredigend is afgehandeld, dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mail bericht te sturen aan de Compliance Officer: complianceofficer@vanwieren-vellinga.nl.

Voordeel optie is uitdeling aan dga door te hoge huur bv

  • Inkomstenbelasting
  • 12-06-2025

Een dga is aandeelhouder en bestuurder van twee bv’s. Een van deze bv’s verhuurt een pand aan de andere bv. Dit pand wordt verkocht aan een derde, die het pand aan de bv blijft verhuren. Hierbij wordt een huurprijs overeengekomen die veel hoger is...

Lees meer

Geen belastingrente bij afzonderlijk verzoek belastingkorting

  • Inkomstenbelasting
  • 12-06-2025

Een ondernemer vraagt rentevergoeding van de Belastingdienst, omdat haar belastingteruggave te laat komt. De vrouw beweert dat haar definitieve aanslag conform haar aangifte is vastgesteld en dat zij daarom recht heeft op belastingrente. Het probleem...

Lees meer

Opgebouwde verlofdagen in het buitenland tellen mee bij voorkoming dubbele belasting

  • Inkomstenbelasting
  • 12-06-2025

Een werknemer in de scheepvaart gaat in beroep bij de rechter tegen de Belastingdienst over voorkoming van dubbele belasting en krijgt gelijk. De man werkt 35 dagen op een schip in het buitenland. Werknemers op dit schip werken twaalf uur per dag en...

Lees meer