Ons kantoor heeft een klachtenprocedure. Indien u als opdrachtgever of als andere externe belanghebbende aanmerkingen heeft op het handelen van een van onze medewerkers of over de door ons geleverde dienstverlening, dan kunt u zich melden bij iedere medewerker van onze organisatie. Uw klacht zal vervolgens worden geregistreerd op een intern klachtenformulier.

Het is tevens mogelijk om uw klacht via een e-mail bericht aan ons kenbaar te maken via info@vanwieren-vellinga.nl. Ons streven is om binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht, uw klacht af te wikkelen. De behandelaar van uw klacht neemt contact met u op over de wijze van afhandeling.

Als u van mening bent dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, of dat uw klacht naar uw oordeel nog steeds niet bevredigend is afgehandeld, dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mail bericht te sturen aan de Compliance Officer: complianceofficer@vanwieren-vellinga.nl.

Box 3: ongerealiseerde vermogenswinsten tellen mee bij werkelijk rendement

  • Inkomstenbelasting
  • 12-12-2024

Moeten ongerealiseerde vermogenswinsten of -verliezen worden meegenomen bij de bepaling van het werkelijke rendement in box 3? Deze rechtsvraag stond centraal in een arrest van de Hoge Raad van 29 november 2024. In deze zaak stelde een...

Lees meer

Cryptovaluta vormen belastbaar vermogen in box 3

  • Inkomstenbelasting
  • 12-12-2024

Vallen cryptovaluta onder de bezittingen, die in box 3 belast worden? Deze vraag stond centraal in een zaak van gerechtshof Amsterdam. De belanghebbende in deze zaak stelde dat cryptovaluta geen vermogensrechten zijn in de zin van het Burgerlijk...

Lees meer

Naheffingen mrb door onjuist gebruik handelaarskenteken

  • Autobelastingen
  • 12-12-2024

Auto’s, die tot de bedrijfsvoorraad van een autohandelaar behoren, mogen alleen de openbare weg op wanneer zij zijn voorzien van een zogenaamd handelaarskenteken, herkenbaar aan de groene kentekenplaten. Wordt met een auto uit de bedrijfsvoorraad...

Lees meer